Case / Deko Style

Actionpacked kontor­udsmykning, hvor arbejds­glæden kan sejre

En kreativ indretning af dit kontormiljø kan vise sig at være en rigtig god investering. Det er nemlig her du sætter tonen for stemningen på arbejdspladsen, øger trivslen og byder kunderne velkommen på en måde, de husker.

Opgave

Tematiseret kontorindretning

I tæt samarbejde med Anja fra Deko Style fik vi til opgave at indrette kontorlokaler hos iAdvice.

Sammen kan vi noget. Anja fra Deko Style pitchede ideer og tanker omkring et kontormiljø med base i superhelteverdenen. Vi ved, hvad der kan lade sig gøre rent teknisk, så derfor justerede vi sammen oplægget, så det kunne udføres i virkeligheden.

Det har på alle måder været en fornøjelse at arbejde sammen med Effection. Det er fedt med en samarbejdspartner, der fanger mine ideer og ved, hvad der er muligt. Det er skønt når de finder den helt rigtige løsning, som overstiger ens forventninger.
logo-deko-style
Anja Grønne
CEO

Løsning

De små nuancer i smuk samhørighed

Resultatet taler for sig selv. Med lysende specialkonstruerede skylinebygninger, foliedekoration og skiltning bliver der lagt op til et kontormiljø med vindermentalitet og attitude.

Små finurlige detaljer og fede effekter svøber sig omkring den velorkestret indretning Deko Style har stået for. Vi har haft vores dygtige montører på adressen i Aarhus for at sikre en finish, som er knivskarp og i tråd med det resultat kunden ønskede.

Kenni Lahn

Spring de kreative rammer

Vores hus er fuld af krøllede, kreative hjerne, som gerne udvikler designs efter dine vildeste drømme. Vi arbejder også gerne med designere, arkitekter og lignende.

Kenni Lahn
Key Account Manager
+45 61 61 64 04
kla@effection.dk

Andre cases

Udtryksfuld udsmykning til Pandora

I Pandoras nye domicil på Havneholmen i København er der kræset for detaljerne, og virksomhedens værdier og håndværk skinner tydeligt igennem overalt i huset.

Ensartet visuel identitet øger medarbejderstolthed ved BWT i Greve
Stærk visuel identitet fortæller stærk historie

En stærk og konsistent visuel identitet er mere end et redskab til genkendelighed – det er en drivkraft for brandværdi. Hos BWT har det ført til en omfattende fornyelse af deres lager i Greve. Resultatet er et lager, der stolt fremstår som et levende udtryk for BWTs brand, hvilket afspejles i medarbejdernes stigende stolthed og tilknytning til brandet.